Monday 8 August 2011

benci kau tahu ??

haa , kau na aku malu kau kan ? tgk skunk , aku da ltx pix kau . KNON CUN la yew ?? ak tatau mcm mane laky uh bole mnat dekadd kau kan ? pdhal kau niy da lha budakk 3 suku . benci tahu nan pngai kau niy siall ! weyh , kau tlong lha jgn na psan yg mamat uh suke kau or setie dekadd kau . kau uh yg terhegeh - hegeh dekadd dy . pdhal dy tana pon dekadd kau ngox . kau jgn lha na cover blew lalu dpn dax laky . aku BENCI dohh . benci sangatsangat ! tdy time rehat , boyfie aku dtg jmpe aku at tmpt aku . kau ckp ape at mem2 kau ? kau jgn na langsii sangad lha bdo . skty kt0ag lha ktoag na date bulan pose kew , blan ape kew . ade aku kcau mak aya kau ? ta an ? * tgk , aku da men mk aya . jgn jdy buduss sangad lha pompn . kau ngat balekk time kau rpadd nan aku , sape yg salu bwk kau ke sane ke sini haa ? aku jugak kan ? kau soh aku tman kan kau , aku ikodd ! ape lgy yg kau ta puaz aty nan aku ? ape lgy kau na cte at oag psal aku ? na cte psal attitude aku ? cte lha . jgn engadd aku taley cte psay attitude kau lha bangsadd ! kau bdo thap mane haa pompn ? kau ingt kau kwn dengann budak budakk uh , kau bole jdy hot ? HAHA , jgn na kuadd berangan k ? kau ingt dgn cae pkaian kau , makeup kau , kau bole jdy hot mcm budak budakk len ? noop lha dear ! tdy kau pkay bedak pnye tebal + celak ? BHAHAHA , klaka buduss . n kau pna ckp at aku , mate aku ta sesuai pkai celak . ta sesuai pkai celakk ? weyhh , aku ta btak kayy ? aku ta mcm kau , na over dpn budak budakk lky . buadd ape kau na over dpn dyoag ? kau engadd dyoag suke kew dohh ? noop lha , jgn na terlalu perasann k sygs ? tdy time CAPITAL G kau exam . * capital G lha cgt . kau lalu dekadd claz dy . n time dpn claz dy . kau mule menggedik terjerit jerit pngl mem kau . smbil kau pngl mem kau , smbil uh kau pndg dy . kau engadd dy na pndg kau kew dohh ? niy ayt blogg kau . . . 


then , tdy tyme nak g surau . MAkkkkkkkkk ! nmpk-3 dea . Errr , how u know . miss a lot kat dea . Allah , je lha tao prsan aku tyme to . aku hepy tngk dea dtg . at least , dea amek pekse bulan ni . alhamdulilah , aku engadd kau tak dtg tdy . aku hope kau studi leklok lha . kau to nak EXAM dah ! aku tahu dea pndg , so aku buadd bodo jew lha . but aku tak bole . aku pndg dea gak . wahhh .. ! saling berpandangan . eceh .
betol doe . aku tak typu . aku tngk muke dea sedeh + penad + kecian . mcm minx simpati je . aku taktau nape . dea penad tlg mk dea ? rydu kat aku ? cehwah . tade mkne yeh lha wei .  HAHA . !
aku tak bole pndg lamee - 2 kat dea . nty terbit rase len plax nty . HAHA . so , cepad-2 aku pndg tmpt len . wohhooo , sedeh ! tape lha . nak buad camne ?


weyh , jgn na over lha ! geli ketiakk aku bce blogg kau . maklum lha , budakk niy kan budakk SYOK SENDIRI . bab uh lha dy psan yg lky uh pndg dy . * eyuwwwww ! TOLONG LA FAHAM  . ur ur ur , niy jew kod aku na cte psay berokk seko niy. klaw ad pape ag , aku stry lha lgy ekk . daa~~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.